Sayfalar

Translate

14 Haziran 2013 Cuma

Önce - Sonra...


Şimdi boşluğun ortasındaki terk edilmiş odamdayım,
Işıklar kapalı...
Penceredeki yırtık pırtık, üstüne sigara kokusu sinmiş perdenin arasından
Işık sızıyor...
Belli belirsiz aydınlatırken etrafı duvarlardan oluk oluk
Kan akıyor...
Kollarımdaki çaresizlikle sarılıyorum kendime
Gözlerim kapalı...
Dinliyorum senden gelecek küçük bir melodiyi
Sessizlik acı...
Titriyorum kaynağı belirsiz rüzgarla
Ölüm soğuk...
Uzatıyorum kollarımı hiçliğe
Ellerim kan...
Ağlıyorum için için kayıp hıçkırıklarımla
Kalbimde sancı...
Son bir nefes eksik kalmış sigaramda
Sensizlik Azrail...

Önce Işıklar kapalı... 
Sonra Işık sızıyor... Kan akıyor... 
Önce Gözlerim kapalı... 
Sonra Sessizlik acı... Ölüm soğuk... 
Önce Ellerim kan... Kalbimde sancı... 
Sonra Sensizlik Azrail...



Hiç yorum yok: