Sayfalar

Translate

12 Ocak 2013 Cumartesi

Sus Pus...


Elimde kalemim... Kağıdımın üstünde bir sürü birbirinden bağımsız kelime ...
Biri aşk diyor biri ayrılık ... Biri sevgi diyor biri hüzün..
Toparlayamadım zihnimin içindeki sözcükleri, yazamadım sonu noktayla biten bir cümlenin içine...
 Kafam çok karışık her yandan kelimeler hücum ediyor beynime...
 Adını bilmek bile istemedğim bir yere gitmek istiyor aklım ,kaybolmak şuursuzluk deryasında ...
 Kendini bilmeden densiz densiz konuşasım var susuyor dilim ...
Sus diyor birşey...
Sustum ...
Bilmiyordum , bilmiyordum konuşmaya küs yaşayacağını dudaklarımın...
Ansızın geldi sessizlik ,sensizliğin ansızın gelmesi gibi , karabasan gibi çöktü üstüme ...
Kaçmak istedikçe boğuyor yüreğimi , birşeyler var ters giden biliyorum ama 
göremiyorum...

Hiç yorum yok: